vrijdag 26 februari 2010

NAAKT

Ik zat in een bar met een hoegaarden in de hand toen een leuke jonge meid op de kruk naast mij plaats nam. Ze vroeg me, “ben jij een echte vlieger?” Ik antwoordde, “Tja, ik zit al 25 jaar in de luchtvaart en vlieg nu 12 jaar op sportkisten, heb een paar honderd vlieguren ervaring en heb al wat gekke dingen meegemaakt in de lucht, ik durf wel te stellen dat ik een echte vlieger ben.

Final

Ze zei, “Ik ben een lesbienne, ik denk de hele dag aan naakte vrouwen. Zodra ik wakker word begint het al. Als ik douche denk ik aan naakte vrouwen, als ik TV kijk denk ik aan ze, en als ik kook zie ik ook naakte vrouwen in mijn gedachten. Eigenlijk denk ik de hele dag aan naakte vrouwen.

Terwijl ik aan de bar zat met mijn tweede witbiertje, streek er weer een vrouw naast me neer, deze aan de andere kant van me.
“Ben jij een echte vlieger?” vroeg ze.

Ik zeg, “Ik dacht altijd dat dat zo was, maar ik heb net ontdekt dat ik een lesbienne ben...”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten