woensdag 10 maart 2010

VLIEGEN

Ik kreeg een mailtje van een collega van de havendienst met de volgende text: Wat doe je als je je verveelt op je werk?

1. sla een aantal vliegen dood
2. leg deze te drogen in de zon, of op de verwarming
3. als de vliegen droog zijn, pak pen en papier... en laat er dan je fantasie op los.

Hieronder staan een aantal voorbeelden:

image001

image002

image003

image004

image005

image006a

image007

image009

image008

Als ik werkgever was en ik kwam erachter dat mijn mensen hun tijd dáár aan besteden dan werd het toch hard tijd om eens orde op zaken te stellen niet waar?

Waar je zoveel vliegen vindt vraagt u zich af? Bij ons in de toren, zo rond mei/juni, dan hebben we steevast een vliegenplaag, komen ze de toren weer een nacht vol gas zetten en vind je de volgende dag geheid bergen van die krengen. Na deze winter zal het trouwens toch wel eens gedaan zijn met die kl… muggen hoop ik? Ieder jaar hoor ik weer dat de vorst tegenviel en er daarom weer zoveel muggen zijn. Ik haat die krengen. Altijd net langs je oor vliegen met dat takke geluid van ze… En ik MOET ze vinden, ik zie geen reet maar hoor wel altijd alles, dat is dan weer mijn makke.

Wist u trouwens dat wij in het noorden vliegen muggen noemen en muggen vliegen? Waarom heeft Noach DIE twee niet doodgemept vraag ik me af! Weet je trouwens wat erger is dan muggen?

Nait mugn’ ;-)

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig, ik was al bang dat wij de enigste waren met de jaarlijkse vliegenplaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is een vlieg een mug, een mug een mig... En als je geluk hebt mag je! LOL

    (Ik had deze al eerder gezien trouwens, ook doorgestuurd door mensen die in de baas zijn tijd niet veel te doen hadden!)

    BeantwoordenVerwijderen