woensdag 24 maart 2010

STUFFED

VENLO - De drie poederbrieven, die de afgelopen dagen in het Venlose kerkdorp Velden zijn bezorgd, bevatten bakmeel. Dat blijkt uit onderzoek door een instituut in Bilthoven. Bovendien zaten er ook dreigbrieven bij ingesloten, liet de politie woensdag weten. (bron: www.nu.nl)

Laf gedrag vind ik dat, je een beetje achter een brief verschuilen. Als je iets tegen iemand hebt zeg het dan recht in het gezicht niet waar? Oké, ik ben het met u eens, dat kan niet altijd natuurlijk. Zo hoorde ik een keer dat iemand die12 miljoen had gewonnen, op het buro van zijn werkgever klom, zijn broek naar beneden deed en er eentje op het notitieblok van zijn baas draaide en vervolgens zijn ontslag aankondigde.

Wacht, het wordt nog gekker.

Een vriend van die bewuste vent hoorde dat verhaal en won een maand later 100.000 euro. Hij ging naar het kantoor van zijn baas, klom op het buro, plaste over de telefoon en zei: "Ik kom vanaf nu halve dagen..."

Kijk, DAN heb je lef.

Maar goed, om op het poederbrief verhaal terug te komen, ik vind dat slappe hap. Be a man!! Step up! Zo heb je ook van die gasten die het leuk vinden om in het donker een kras op een auto aan te brengen, wat een losers zijn dat zeg. Kennis van me had dit:

1a

Soort vlasachtige zut. Toen ze er aan trokken kwam dit er uit:

1b

Lang hè? Wel 10 meter!! Ik dacht zelf aan het spul uit een katalysator maar dat is het volgens hem niet, dat moet er dan wel opzettelijk in gepropt zijn niet waar? Heeft zeker iemand problemen met hem. Hij had ook al eens een kras op zijn wagen. Ik wist het wel. Webcammetjes zijn heel betaalbaar tegenwoordig .

Vraag maar aan Kelly ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten