zondag 28 maart 2010

LAUW

Sinds ik in een relatie met kinderen zit, kom ik met enige regelmaat bij de MC.Donalds, hoewel het de laatste tijd een stuk minder frequent is.

Ja, ik weet het, ik ben een burgerlul.

Maar goed, zoals ik al zei, ik kom daar wel eens. Zo ook de afgelopen vrijdag, we waren naar het westen geweest om een paar eetkamerstoeltjes te kopen via het internet, gelijk even doorgestoken naar vrienden in IJmuiden, die hebben net een nieuw huis betrokken, altijd leuk om even weer in Puftown te zijn. Mooie hut Frenky!

Maar goed, ik had het over de mac. Het eten heb je er snel, dat is naar mijn mening ook het enige pluspunt. Meestal vind ik de hamburgers niet echt super, met zo'n rubberachtig plakje kaas ertussen, nee, niet echt top. De frieten vind ik erg dun, net satehprikkers man, en vaak lauw, butspul. Deze keer was het anders, het smaakte eigenlijk heel redelijk... tja. Ik stond er ook van te kijken.

Persoonlijk kom ik liever bij Thye in Potjewol, goed eten tijdens een late dienst. Die heeft nog een ouderwetse cafetaria, allemaal topspul en die tent draait als een trein. Maar goed, kids zijn hooked aan de golden arches dus dan is er geen ontkomen aan. Toch is het ook wel een bepaalde vorm van vermaak, de MAC Neem daar eens de tijd nemen door om je heen kijken, wat je daar ziet! Families die zich verdringen bij de kassa, ik hoorde een meisje om de 10 seconden op gebiedende toon "IJSJE!" roepen, toen de arme vader van het kind torsent met het overvolle dienblad zich een weg baande tuusen de met ogen op steeltjes kijkende kiddo's, werd hij gevolgd door zijn dochter (zonder ijsje) met een van ontroostbaar verdriet vertrokken gezicht en dikke tranen plengend...

Wat een wereld!

Of die twee gasten van een jaar of 15 16, de broekband half op de reet, 30 cm onderbroek erboven, WTF is dat? Leg dat eens uit. Ondergoed, het woord zegt het al, dat hoort ONDER de kleding!

ik zal wel niet snappen.

1 opmerking:

  1. Hier ook zo'n puber met verlaagde broek... Tja, ze hebben nog geen auto Gert, dus moet de broekband maar verlaagd zijn. Het lijkt met niet lekker zitten en ik geer ook standaard een pets met de pollepel als ik die onderbillenbroek zie! HHIHIHIHIHIHI

    BeantwoordenVerwijderen