maandag 12 april 2010

VEER

Zo, het brandweerweekend is weer achter de rug, we hebben het eiland weer verlaten. Ingrid had een appartementje gehuurd zodat we mooi samen konden zijn, vrijdagmiddag heen, ik zaterdag naar het veld en zondagavond weer retour huis. Vrijdag heel lekker weer, wel een beetje nippy maar uit de wind heel goed te doen, kennelijk riep het op tot slaap want op de boot begon het al, kijk:

Hmmmm

Maar ook op het eiland was niet iedereen scherp:

Dozed off

Altijd lekker, met een vleugje perzik maar oh zo slecht voor de lijn:

Oral sex

Ach, die bakkers moeten ook leven dus what the heck. Zaterdag dus actief op het veld geweest maar dat heeft u gisteren kunnen lezen niet waar? Zondag was het zwaarbewolkt en waaide het hard. En dan heb je het als vliegeraar zwaar, helemaal als je tegen de wind in doet. Hier NOT the kiterunner:

NOT the kiterunner ;-)

Oh ja, zou ik bijna vergeten, de matrassen in het appartement... U en ik weten dat je versgoed kunt herkennen aan een houdbaarheidsdatum, of liever gezegd, een uiterste verkoopdatum, dit alles om het simpele feit dat dingen met de tijd slechter worden niet waar? Kan dat ook niet met matrassen geregeld worden? Ik moet daar toch eens mee naar 'het beste idee van nederland', laten we eerlijk zijn, het is toch niet best gesteld met een gemiddeld hotelbed... Er staken nog net geen schroefveren in mijn r##t maar verder was het nait best.

Oplossing: De softside (wie dat ook uitgevonden heeft moeten ze onmiddelijk tegen een muur zetten) er onderuit getrokken, matrassen op de grond en ons eigen opdekmatrassie eroverheen. Beetje jammer dat ik weer eigenwijs was en niet niet nodig vond om ons eigen dekbed mee te nemen, volgende keer zal ik beter naar je luisteren schat.

Gevolg: nacht-1 twee uur slaap...

1 opmerking:

  1. Kijk, respect voor Ingrid! Laat ons vrouwen dat maar regelen! Regeren is vooruitzien! ;)

    BeantwoordenVerwijderen