donderdag 15 april 2010

KLEVEN

Volgens het KLPD is bumperkleven de grootste ergenis van de weggebruikers, dat blijkt uit de top-10 van ergernissen die ze elke 2 jaar maken. Ik kan er elke dag wel eentje maken...

Ik moet wel toegeven, bumperklevers zijn inderdaad irritant, ik heb ze ook wel eens voor me... Misschien is dit een idee?

h

Oké, ik weet het, verdraagzaamheid, hou je rustig in het verkeer Gert, het is geen spelletje, allemal waar, maar zodra ik op de weg zit zijn er toch weer die irritaties die steeds terug komen. Ik heb ook een lijstje, niet in volgorde van belangrijkheid, ik vind ze allemaal 'zum kotzen':

Inhalen als het niet kan maar toch ertuussen persen (eergisteren nog)
Zitten te maffen als je voor een stoplicht staat (en ik ben de 2de)
Geen richtingaanwijzers gebruiken (geldt ook voor fietsers, lamzakken)
Pipo's die doorrijden over zebra's
Onnodig links rijden (waarom...)
Rijden in lelijke auto's (dáár zouden ze eens een wet voor moeten maken!)

Mocht u dus weer een melding van een spookrijder krijgen, geen nood, ik ben het maar op de rechterbaan. Kun je lekker doorrijden tenminste ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten