vrijdag 29 januari 2010

HAARD

Nee, niet zo’n zin om te schrijven, ik zit nl. in de relaxmodus. Nou Gert, doe je het toch lekker niet, denkt u dan natuurlijk. Oké, klein stukje dan. U moet weten dat ik maandag verjaar, jawel. Ingrid maakte me vanmorgen wakker met de mededeling dat ik mijn kado vandaag al kreeg. Ik ging rechtop zitten... Vertel! “Nou, je gaat vandaag met mij naar Texel voor het komende weekend, leuk?” Ik kon haar gezicht niet zien, het is nl. stervensdonker in onze slaapkamer, maar ik wist wel dat er een grote grijns op moest staan. “Tuurlijk schat, geweldig, waar zitten we?” “In een huisje met een haard en een berenvel”, okee, toegegeven, dat laatste verzin ik er ter plekke bij ;-)

Afijn, dat was wel even andere koek dan wat er op mijn verlanglijstjes stond, ik hoopte maandag een NIKON Speedlight SB600 remote flitser te krijgen, of een 50mm DX lens voor de D90, of een Manfrotto statief. Maar dit is ook super natuurlijk, kijk zo stond ie erbij voor vertrek vanmorgen:


Onze tent, check die buitenhaard! Okee, geen weer om bij te gaan zitten maar binnen zit er ook eentje, top!


Prachtig weer hier op TX, wel een beetje aan de frisse kant op het strandje maar met de wind in de rug prima te doen!


Ook Pipo had het breed naar het zin, hoewel de oortjes wel een ander model krijgen met een knoop of 20 aan wind:


Fak! Een andere hond, wordt dat matten of deze keer niet. Nee hoor, onze topper is wel enthousiast maar geen enorme held, meer een angsthaas ;-)


Even opwarmen bij de kachel in een strandtent, ik ga hier NOOIT meer weg!


Nog even bij de vuurtoren gekeken, weer even gespeeld met het diafragma om alles (ook in de spiegel) scherp te krijgen, gave camera!!


Op de terugweg zag Ingrid met haar eagleeyes mr. Oizo nog in een boom hangen, kent u hem nog? De knuffel die knakworsten rookte, letterlijk dan:


Zo, dat was het even vanuit een gelukzalig Texel, ik ga het haardje even op Chernobyl-temperatuur brengen! Zal ik maandag die flitser nou nog krijgen vraag ik me af...

Verwend nest dat ik ben!

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg "the photo is currently unavailable" te zien.

    gr,
    victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Vic,
    Ik was wat aan het schuiven met de plaatjes toen jij waarschijnlijk net inlogde, als het goed is kun je ze nu weer zien, klopt dat?
    cheerz, G

    BeantwoordenVerwijderen