woensdag 12 mei 2010

STRATEN

Volgens mij winnen wij eerder de staatsloterij dan dat we een stratenmaker aan het werk hebben. Die gasten hebben NOOIT tijd of zijn onbereikbaar... Ik dacht al wat gezien te hebben met de tijd maar het kan altijd een tikje erger, zo blijkt. Ik denk dat we nu zo'n twee maanden verder zijn sinds we besloten dat er iets aan het plaatsje achterthuis moet gebeuren, ik denk dat een gemiddeld marktplein in Mogadishu er netter bijligt...

Eerst maar eens kijken wat we wilden aan stenen. We vonden na wat zoeken een mooie uit en wat bleek, dit is een type wat gevoegd moet worden en wat in zg. stab-zand moet worden gelegd. Dit houdt in dat er portland door het zand moet worden gemengd, als dat dan weer vochtig wordt, hard het uit en krijg je dat de stenen als het ware één geheel vormen. Mooi plan maar nu nog een strater vinden die a. tijd heeft, b. een nette prijs geeft en c. ervaring met stabiliseren/voegen heeft.

Ik heb hem nog niet kunnen vinden...

1 opmerking: